Cele mai frumoase piete din Roma

Continuand vizita prin vechiul oras, astazi voi povesti putin despre cele mai frumoase piete din Roma, cunoscute sau mai putin cunoscute. Orasul asta are atatea piete cate blocuri are Bucurestiul,  mai mici, mai mari, cochete sau nu prea, aglomerate sau pustii. Cele mai cunoscute piete in Roma: Piazza Navona Nota: Acest articol contine linkuri de afiliere … Citește mai mult Cele mai frumoase piete din Roma

O zi in Venetia (parcare, restaurante si obiective turistice)

O zi in Venetia

Nu stiam daca exita parcare in Venetia si nu aveam o lista cu obiective turistice in Venetia, dar stiam ca vreau sa ajung in acest oras, asa ca a fost inclus automat in turul cu masina prin Europa. Ne-am cazat pentru doua nopti in Padova si am facut o excursie de o zi in Venetia, … Citește mai mult O zi in Venetia (parcare, restaurante si obiective turistice)

Vacanta in Puglia Italia cu copilul mic

vacanta in Puglia Italia

Regiunea Puglia Italia nu a existat niciodata pe harta mea cu locuri de vizitat in aceasta viata. Dar dupa ce am vazut cateva poze din Bari si inca unele din Polignano a Mare nu mi-a trebuit mult sa ma decid ca trebuie ajuns aici cat mai curand. Imediat am cumparat bilete de avion Bucuresti-Bari si … Citește mai mult Vacanta in Puglia Italia cu copilul mic

Dezamagire sub balconul Julietei din Verona

Balconul Julietei din Verona

“Nu-i zid sa poata stanjeni iubirea” este cam singurul fragment pe care l-am pastrat intact in minte de cand am citit “Romeo si Julieta” lui Shakespeare. Si este rostit de Romeo sub balconul Julietei din Verona. Pe cand citeam imi si imaginam intreaga scena si, odata cu vizita ploioasa din Verona, am admirat “pe viu” … Citește mai mult Dezamagire sub balconul Julietei din Verona

Ploaie, romantism si obiective turistice in Verona

Obiective turistice Verona

In Verona am nimerit din intamplare cand escala noastra la Milano s-a transformat intr-un zbor de seara din orasul Julietei. Asa ca am luat trenul din Bergamo si dupa 2 ore coboram in gara fara sa avem vreo ideea despre ce este de vazut in Verona. Verona obiective turistice Vremea ajuta mult in impresia pe … Citește mai mult Ploaie, romantism si obiective turistice in Verona

Idei pentru o iesire romantica de Sfantul Valentin

Niciodata nu am fost adepta Sfantului Valentin sau a Dragobetelui ca sarbatori. Cei care se iubesc nu au nevoie de o zi stabilita de altii pentru a serba. Sunt insa adepta weekendurilor romantice, a escapadelor in doi, a surprizelor cu diverse ocazii, mai ales a celor care presupun calatorii. O iesire romantica este intotdeauna o … Citește mai mult Idei pentru o iesire romantica de Sfantul Valentin

Taxe, drumuri si alte informatii despre Italia

Detalii despre Italia

Aveam cateva informatii despre Italia, urmatoarea tara in circuitul nostru. Dupa minunatia de la Skocjan ne-am continuat drumul spre Italia, Trieste. Vremea era frumoasa, satele din Italia sunt pitoresti, asa ca ne decisesem sa ocolim autostrada si sa mergem doar pe drumuri nationale, prin podgorii si printre case cochete. Din pacate ne-am dat seama ca … Citește mai mult Taxe, drumuri si alte informatii despre Italia

Circuit Ungaria, Slovenia, Italia, Croatia, Muntenegru si Serbia

Lacurile Plitvice Croatia

Am asteptat un an de zile sa fac acest circuit Ungaria, Slovenia, Italia, Croatia si MuntenegruVacanta de vara a anului 2013 o pot contura prin cateva coordonate: 7 luni de pregatire pentru ea, 4 prieteni, o masina bine echipata, 7 tari traversate si 4000 km parcursi in aproape 2 saptamani. Concediu sau vacanta sigur nu … Citește mai mult Circuit Ungaria, Slovenia, Italia, Croatia, Muntenegru si Serbia